صعود به قله کرگز(کرکسین) همدان

این گزارش با کمی تاخیر نگاشته می شود

رو جمعه ۱۳ بهمن ماه بنا به دعوت آقای واحدی از همنوردان بهار (همدان) همراه ۷ تن از همنوردان باشگاه قاجر در صعود سراسری شرکت کردیم.

این صعودبه مناسبت دهه فجر و هفتادمین سال تاسیس فدراسیون کوهنوردی ایران بود که حدود ۳۰۰ تن از کوهنوردان سراسر ایران با شعار صلح جهانی ملت ها، به قله ۲۹۵۹ متری کرگز(کرکسین) در استان همدان صعود نمودند.

گزارش تصویری این برنامه…

همراه بردارم طیب

همایش روز پنجشنبه در بهار

همایش روز پنجشنبه با حضور کوهنوردانی از سراسر کشور برگزار گردید بنده همان روز در صعود سراسری قله شهباز در استان مرکزی بودم.

بعد از صعود خودم را تا شب به بهار رساندم آقایان در دو خوابگاه ورزشی بودند و بانوان هم در منزل یکی از خانم های کوهنورد بودیم شام را در کنار همنوردانی از کرمانشاه، تهران، کنگاور، قزوین، بروجر، ملایر، اصفهان، تبریز صرف نمودیم از آشنایی با همنوردان جدید بسیار مسرور شدم.

صبح ساعت ۶:۱۵ از بهار بسمت روستای وهنان در جاده همدان-اسدآباد حرکت کردیم و حدود ساعت ۷ به روستا رسیدیم

مهماننوازی اهالی روستای وهنان با صرف صبحانه

پس از صرف صبحانه از مسیر روستا و عبور از باغهای زیبا در هوایی بسیار خوب و آفتابی راهی پناهگاه شدیم.

همنوردان باشگاه قاجر

حدود ساعت ۱۱ صبح به پناهگاه رسیده و پس از استراحت کوتاهی راهی قله شدیم.

پناهگاه

شیب زیر قله

دورنمای قله با آسمان آبی و بدون لکه ای ابر

زیر قله

یاد بود برادرزاده عزیزم شیلا را در قله گرامی داشتیم او همنوردم خوبم بود و در همه صعود ها بیادش گام برمی دارم .

قله

حدود یک ساعتی قله بودیم بعد از گرفتن عکس و صرف تنقلات راهی روستا شدیم.

مسیر برگشت

حدود ساعت ۱۶ به روستا رسیدیم و آنجا با لقمه نان و سبزی پذیرایی شدیم. پس از گرفتن گواهی صعود راهی قروه شدیم.

از برنامه عالی هیئت بهار و مهماننوازی خوب آنها نهایت تشکر را دارم.